12.11.2009

Altın Ve Kahve Kızıl Işıltılı Kolyeler



Ürün No : 7
Ürün Adı : Altın ve Kave Kızıl Işıltılı Kolyeler
Kullanılan Malzeme : Altın rengi kısa kesik boncuk, hayalet tel, kolye kapama aparat,halka ve pense.
Kullanılan Teknik : Takı tasarım teknikleri(kapama ve sıkıştırma).
Ekleme Tarihi : 12.11.2009

Bu tasarımı bir mağazada görmüş ve çok beğenmiştim, bende yapabilirim dedim ve yaptım. Özellikle gece kıyafetlerine harika bir ışıltı katıyor, ayrıca sadece boncuk rengi ve tel rengini değiştirerek elbisenize uygun renklerde yapmak da mümkün.

Öncelikle kaç sıra yapacağıma karar verdim ve bu sıraların tellerini en uzundan başlayarak birer santim kısaltarak kestim, daha sonra da hep aynı sayıdaki boncukları tellere geçirdim. Tüm tellere aynı işlemi uyguladıktan sonra yine en uzundan başlayarak toplayıp bir araya getirdim ve geniş kapama aparatının içine yerleştirerek sıkıştırdım. Kapama aparatlarının bir ucuna halka diğer ucuna da kanca kapama aparatı takarak kullanıma hazır hale getirdim. 

Işıltılı günler dileği ile...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol