6.11.2009

Yazlık Krem Rengi Hırka







Ürün no : 1
Ürün Adı : Krem rengi yazlık hırka1
Kullanılan Malzeme : 6 adet %50 bambu %50 pamuk olan Banu yumak ve tığ.
Kullanılan teknik : Trabzon işi, zincir ve sık iğne.
Krem rengi yazlık hırkamı öncelikle fotoğraflarda görüldüğü gibi arka, ön ve kol bölümlerini ördükten sonra montaja hazır hale getirdim. Tüm parçaları birleştirdikten sonra hırkamın tüm çevresini sık iğne ile çevreleyip bir üst sırasını da ikili trabzon ile çevreledim bundan sonraki sırada tekli trabzon ile V motifi geçtim, son olarak da yine modelin kendi içinde sıkça kullandığım motifi oya olarak kullanıp hırkamı hazır hale getirdim. Bu işlem hırkamın çevresinde çok farklı bir çerçeve yarattı. Çok basit ve bir o kadar kolay olan bu modeli örerken hiç zorlanmadım ayrıca hızlı ilerlemesi sebebiyle de çok keyif aldım. Yapım aşamasında bir kaç aksilik yaşadım fakat sonuç itibariyle buna değdi diye düşünüyorum. Umarım sizlerde beğenirsiniz.
Yaz başında yumaklarımı alıp başladım fakat yazın bitmeyen uzun geceleri beni tembelliğe itti:) Daha sonrasında da bir iki aksilik yaşamam sebebi ile bu günlere kaldı.
Ekleme Tarihi : 06.11.2009

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol