8.02.2010

Eskiz 4


Bu minik kuş benim çok sevdiğim şeker mi şeker Ela' cık.

Bu resmi 2008 Yılının Aralık ayının son günlerinde çizmiş ve 31.12.2008 günü yeni yıl hediyesi olarak ailesine teslim etmiştim:)

Bu resimde minik ELA, Amerikadayken hasta olmuş ateşlenmiş:( Canım tabi iyileşti çabucak şükür :))

 Ben bu resmi  görünce hem çok beğenmiş hemde çok etkilenmiştim, öyle masum öyle mahsundu ki bunu çizmezsem çatlarmışım gibi geldi:))
Bende çizdim, bir o kadar da severek çalıştım:) ee sanırım bu sebeple tek bir ayrıntıyı bile kaçırmadım:))

Resmin aslını teslim ettiğim için ben de bir fotokopisini aldım arşivim için, keşke orijinali kalabilseydi fakat tabi bu imkansızdı...

Tüm blogcanlarıma iyi, mutlu ve güzel bir hafta dilerim...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol