14.01.2010

Gözlerinde bulduğum yaşanmışlık izleri...


Yıllar öncesinde yapmış olmama rağmen bu gün hala etkilenirim bu resimden..
Çok severek çalıştığım bir portredir, sebebine gelince; gözlerinde yaşanmışlığın tüm izlerini bulurum.
Mutluluğu ve mutsuzluğu, hüznü-sevinci, kederi, öfkeyi, hayatın dolu dizgin acısıyla tatlısıyla yaşattıklarını bulurum onun gözlerinde...

Tanımadım, tanışmadım kendisi ile ancak bir bu bakışlar yokmu ahh bu bakışlar alır götürür beni gerçek hayatın taa içine, en derinlerine..

Yani bir başka severim bu çalışmamı..

Ve nihayet sizlerle de paylaşmak istedim..

Sizde nasıl bir etki bırakacak bilemiyorum ancak bir o kadarda merak ediyorum.. Evet merak ediyorum çünkü bu hisler sadece banamı özel sorusuna cevap arıyorum:)

Tüm dostlara selam olsun...

**Belirtmek isterim ki; resim üzerindeki koyu çizgi şeklindeki hat tarayıcımdan kaynaklanan bir hatadır, orijinal resmim ilk günkü gibi pırıl prıl duruyor, aksi olması mümkün değil benim için böylesi anlamlıyken değilmi şekerler:)

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol