26.01.2010

Mim' liyim!


Öncelikle ne hoş ne güzel bir hismiş bu mimlenmek! Ancaaak kolay da değilmiş hani...

Bu günler çok yoğun ve fazlası ile de karışığım bu sebeple hiçbir şeye zamanında yetişemiyorum, Sevgili Kupiacığım  ve Beyaz Kkelebeğim ve Çidemciğim beni mimlemiş sağolun varolun, fakat ben ancak yayınlama imkanı bulabiliyorum. Bu sebep ile de sizlere özürlerimi sunuyorum...

Bende kendimden, hayattan ve duygularımdan kesitleri fitreledim sizler için...

İlk olarak; mücadeleci kişiliğim en belirgin özelliğim bana göre. Kimi zaman bu özelliğim sayesinde sıkıntılı günler geçirsemde yinede seviyorum bu yanımı:)

İkinci olarak; Haksızlıklara susmak ve katlanmak oldum olası bana göre olamadı. Adil olmayan hertürlü eylemi esefle kınar, düzeltmek yada iyileştirmek için emek sarfeder sessizliğimi bozarım.

Üçüncüsü; Mimar Sinan Güzel Sanatlar aşığı, el sanatlarının hayranıyım. El sanatlarının her türü fazlası ile ilgimi çeker, acemisi olduğum ve de hiç bilmediğim çalışma tekniklerini dahi araştırır yapmaya çalışırım aynı zamanda da büyük keyif alırım.

Dördüncüsü, sevdiklerimin yani ailem ve dostlarımın mutluluğu için fedakarlık yapmaya her daim amadeyim. Onları mutlu görmek beni iki kat mutlu eder.

Beşincisi, kinci olmasamda geçmişte derin iz bırakan yaraları asla unutmam. Genel olarak insanları ve hayvanları severim fakat zararlı olabileceğini kanıtlamış hertürlü varlıktan neffreett ederim... Ayrıca beni yakından tanımayanlar görünüşüme bakarak soğuk ve kibirli biri olarak tasvir ederlermiş ancak bu düşünceye sahip olup da sonradan arkadaş olduğum kişlerde çok yanıldıklarını söylerler:)

Altıncısı, mükemmeliyetçiyim bu nedenle de yaptığım işi geçiştirmek amaaaan olduğu kadar diyebilmek benim için çok zor.

Yedinci ve sonuncu sabırsızlığım tezcanlılığımdır.

Oooooh şükürler olsun ne zormuş bunu yapmak, aslında bir sohbet anında kendimi tasvir edip iyi-kötü yanlarımı masaya yatırmak çok daha kolay fakat yazmak ve sıralamak söz konusu olnca kasılmadım dersem yalan olurr. Kızlar valla ben terledim sayenizde ama sizin için feda olsun;)

Şimdi terleme sırası sizlerde, haydi bakalım sarılın klavyenize:))









Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol