29.01.2010

Yenileme Projesi 2

Bu yenileme proje çalışmalarımın 2. sini sevgili "Sağlıklı Mutfak" için yaptım. Aslında 27.01.2010 Çarşamba akşamki buluşmamızda kendisine verebilmek için uğraş verdimiştim fakat kısmet değilmiş:(
Çünkü tam bitti dediğim anda bir sorun ile karşılaştım ve düzeltmek için de zaman yoktu zira çok geç olmuştu. Tarzım olmamasına rağmen o şekilde bırakarak yatmak zorunda kalmıştım. Bu sebeple de gününde teslim edememiştim. Ancak sağolsun eşim çok üzüldüğümü bildiği için hemen ertesi sabah kapak kısmındaki uygulamaları komple söküp, hemen fotoğraflarını yollayıp beni mutlu etmişti. Bende dün gece hemen başına geçip yarım kalan işimi tamamladım ve nihayet sevgili "Sağlıklı Mutfak" a teslim edilmeye hazır hale getirdim.

Sevgili "Sağlıklı Mutfak" ım, iyi günlerde mutlulukla kullanmanı, kırmızı güllere bakarak tüm streslerden arınmanı ve kırmızının tez'lik anlamının; tüm dileklerinin tez zamanda gerçekleşmesi için öncü niteliğini taşımasını dilerim.

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol