11.11.2009

Fimo Kaplamalı Ahşap Kutu



Ürün No : 5 Ürün Adı : Fimo Kaplamalı Kutu Kullanılan Malzeme : Fimo ve onun cilası, ahşap kutu, zımpara, fırça, su bazlı akrilik boya ve eskitme boyaları siyah ve kahve,. Kullanılan Teknik : Ahşap boyama teknikleri ve fimo uygulama teknikleri. Ekleme Tarihi : 11.11.2009
Kutuyu önce iyice zımparalayıp, atık tozları temizledikten sonra su bazlı akrilik boya ile 2 kat boyadım. Dış yüzeyine eskitme boyalarını karıştırarak uyguladım. Daha sonra fimo hamurları ile gül deseni hazırladım(bu aşamayı fotoğraflamak hiç aklıma gelmediği için üzgünüm ancak öğrenmek isteyenlere detaylı bilgi verebilirim) bunları kapak yüzeyine parça parça koyduktan sonra üzerinden merhane ile ezerek kaplama işini sonlandırdım ancak bu oldukça zahmetli bir aşama oldu. Bu aşamadan sonra kutuyu fırınlamak suretiyle fimonun kurutulması aşamasını gerçekleştirdim ve üzerine de onun özel cilasını küçük bir fırça yardımıyla uyguladım. Biraz zahmetli ancak bir o kadarda zevkli bir çalışmaydı. Bu ürünü çelebi74 kardeşim ile bizim evde bir yaz akşamında balkonda uygulamıştık. Dostumm hatırlıyormusun ne çok eğlenmiştik o akşam ve ne kadar gülmüştük:)) Bilgin olsun arayı çok uzattık;) :D
Keyifli çalışmalar...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol