11.11.2009

Leopar Desenli Koltuk Şalı





Ürün No : 4
Ürün Adı : Leopar Desenli Koltuk Şalı
Kullanılan Malzeme : Peluş kumaş, leopar desenli kumaş, dikiş makinesi, iplik, makas,mezura.
Kullanılan Teknik : Makine ile dikiş teknikleri.
Ekleme Tarihi : 11.11.2009
Pazarda parça olarak çok ucuz gördüğüm peluş kumaşı nasıl olsa yapacak bir şey bulurum düşüncesiyle aldım ve daha sonra koltuk şalı yapmaya karar verdim. Ona uygun olarak aldığım leopar desenli bir kumaş ile eskiden annelerimizin yorgan kaplaması tekniğinden esinlenerek kapladım, tek fark köşe yapımını makine ile yapmak oldu. Çerçevenin dikişlerinde makinemin zigzag dikiş modunu kullandım. Yine sade ve şık bir koltuk şalına sahip oldum.
Ürünümün son halini gösteren fotoğrafımı net bir hale getiren çelebi74 kardeşime çok teşekkür ederim. Canımmm ellerin dert görmesin:) Öptümmmm....
Sevgiler.....

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol