10.11.2009

Pembe Ahşap Nakış Kutusu





Ürün No : 3
Ürün Adı : Ahşap Nakış Kutusu
Kullanılan Malzeme : Ahşap kutu, su bazlı akrilik boya, fırça, slikon tabanca, minik kurdele güller, kumaş, makas, sprey vernik, granit efektli boya, zımpara, doğal sünger, elyaf.
Kullanılan Teknik : Ahşap boyama teknikleri.
Ekleme Tarihi : 10.11.2009
Boyasız olarak satın aldığım ahşap kutuyu önce yüzeydeki tüm prüzleri gidermek için zımparaladım ve temizledim. Daha sonra su bazlı akrilik boya ile boyadım, iyice kuruduktan sonra ikinci katı da boyadım. Bu boyadan sonra granit efektli boya ile doğal sünger yardımı ile vuruş darbeleriyle kutunun dışını boyadım. Kuruduktan sonra yine kutunun dışına sprey vernik sıktım. Kutunun iç kısımlarındaki tabanlara ölçüsüne uygun olarak, içlerine elyaf yerleştirdiğim kumaşlar ile kapladım. Son olarak da mini kurdele güller ile hafifçe süsleyerek kullanıma hazır hale getirdim.
Çok amaçlı olarak kullanılabilecek bu kutuyu ben nakış malzemelerim için kullandım. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Sevgi ile kalın...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol