15.12.2009

Beyaz Patika Yol Bebek Yeleği




Ürün No : 21
Ürün Adı : Patika Yol Bebek Yeleği
Kullanılan Malzeme : Bebe yünü, 4,5 no. şiş, iğne ve düğme.
Kullanılan Teknik : Patika Yol örgü modeli, tekli ve ikili lastik ile örgü teknikleri.

Başlangıç lastiklerinde 4 sıra ikili lastik tekniğini, daha sonra Patika Yol modelini ve son olarak da tekli lastik tekniğini uygulayarak tamamladığım bu minik yeleği İrlanda' da yeni doğmuş minik Isabella için ördüm, iyi günlerde, sağlıkla giymesini dilerim. Celebi74 önümüzdeki hafta göndermeyi düşünüyorum haberin olsun;)

Bu yeleğin model taslağı sevgili dostum celebi74' den:) Önce o ördü minik Eylül için daha sonra bende bu modeli çok beğendim fakat örgü tekniği farkı ile bende bu şekli ile uyarladım. celebi74 canımm paylaşımın için teşekkürler;)

Umarım sizlerde beğenirsiniz.



Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol