2.12.2009

Dinamik Kazak

Ürün No : 19
Ürün Adı : Dinamik Kazak
Kullanılan Malzeme : Nako Şenet yumaklar, 4,5 numara şiş ile 4 numara misinalı şiş ve makas.
Kullanılan Teknik : 2'li lastik, düz ve ters örgü teknikleri.
Ekleme Tarihi : 02.12.2009

Bu kazağı oğluma bayramda giyebilmesi umudu ile başlamıştım. Ancak biricik dostum "Çelebi74" olmasaydı bu amaca ulaşabilmem imkansız olacaktı. Canım dostum öncelikle sana sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilir "ellerin, kolların, gözlerin ve sevgi dolu yardımsever yüreğin dert görmesin" demek isterim....  "İmecene sağlık!"

"Çelebi74" dostum bu kazağın arkasını, bende diğer yerlerini örmüştüm ancak atalarımın dediği gibi acele işe şeytan karıştı ve ben tam bitirdik diye düşünürken montaj sırasında kolları yanlış ördüğümü fark ettim:((  Fakat bu aşamada yine yanımda ve tekrar kazağı bitirme aşamasına getirmeye destek olan biricik dostum Çelebi74 vardı... Canımmmmm iyiki varsın!


Tüm bu panikler arasında da kolların fotoğrafını çekmeyi unutmuşuz:)) Neyseki kazağın tamamı var:D

Maceralı bir aşamadan sonra nihayet kazak hazırdı ve oğlum bayram' da bu kazağı giyebildi...

Kazağın adı neden "Dinamik Kazak" diye soranlar için; sizlerinde gördüğü gibi bu kazak 6 farklı renkten oluşuyor ve dolayısıyle örerken monoton gidişattan uzaklaşıyor, örerken sürekli renk değişmesi eğlenceli oluyor (ahh bir de acele etmek gerekmeseydi...) bu sebeple adı böyle uygun geldi:)


Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol