18.01.2010

Ey Dostluk Sen Nelere Kâdirsin!



Eyy dostluk sen nelere kâdirsin! demekten kendimi alamadığım, gördüğümde gözlerimi dolmaktan alıkoyamadığım müthiş bir mutluluk yaşadım geçen hafta Cuma günü. Bana bu güzel günü ve anı yaşatan Sevgili arkadaşım Karabidikim' e böylesi güzel, emek dolu bir hediye sunduğu için sonsuz teşekkür ediyorum.

Karabidikim, canımm, yüzü güzel kalbi güzel arkadaşım sağ ol var ol canım benim. Beni hem çok çok çok mutlu ettin bir o kadar da mahçup ettin canımm benim. Hediyenin büyüğü küçüğü yoktur benim için, asla ayırt etmem, hediye etmeyi düşünmek bile bir emektir bence ancak bir hediye bu kadar anlamlı ve bu denli muhteşem olabilirdi.. Atatürk' üm benim için çok değerlidir ve elbette tüm Türk halkı için... Ancak onu bana senin sevgi dolu ellerin ile hazırlamış ve göndermiş olman çok daha kıymetli bir hale getirdi. Ellerin, kolların ve o güzel yüreğin sağolsun varolsun canımmm..

Karabidikim sana canı gönülden sonsuz teşekkürler bir kez daha ve en kısa zamanda onu çerçeveletip evimin baş köşesine büyük bir mutluluk ile asacağım sayende...

Sevgi ile kal Sevgili Karabidikim gönlünden sevgi, hayatından sağlık ve mutluluk eksik olmasın bir ömür boyu...



Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol