20.01.2010

Yenileme Projesi 1


İlk yenileme projemi yapmış olmaktan çok mutluyum sevgili dostlarım:)

Bu bir mini puro tabakasıydı ve o haliyle Tamer Bey onu çalışma masasında ataç kutusu olarak kullanıyordu. Bende kendisinden bir yenileme projesi için kutu geçici bir süreliğine bana vermesini rica ettim. Aşağıdaki resimde de önceki halini ve ilerleme aşamalarını göreceksiniz.

 Sonuç olarak, bana göre bu şirin kutucuk ortaya çıktı.

Hepimizin evinde ya da ofisinde böylesi değerlendirebileceği bir şeyler vardır diye düşünüyorum:)



Kutunun üzerindeki markalar oyma baskı şeklinde yapıldığından ilk olarak bu oyukları alçı ile doldurarak  başladım çalışmaya, daha sonra zımparaladım ve içini-dışını beyaza boyadım ancak fotoğrafını yayınlayamadım çünkü net değildi, neyse sağlık olsun dedim bende:) daha sonra da peçete transfer tekniği ile kapladım.

Şimdi içinde yine ataçlar var ve kullanılıyor maviş maviş:)

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol