8.04.2010

HERŞEY BU MİNİKLER İÇİN!!!


Merhabalar, biliyorsunuz ilk olarak Şubat ayında (Tık Tık) Sevgili Mutlu Olalım  ve Yetenek Sizin ile beraber bu etkinliği duyurmaya başlamış ve çalışmalar için de kolları sıvamıştık.

İki gün önce Sevgili Onuncu Köyün Adamı bloğunun sahibi Mesut Bey' in de destek vermesi ile son iki gündür çok güzel haberler alıyor ve bir o kadar da mutlu oluyorum. Öyleki mutluluğumun tarifi için kelimelerin kifayetsiz kaldığı an diyebilirim. Bu sebeple de Mesut Bey' e verdiği destek ve göstermiş olduğu ilgi alaka ve tüm çabaları için ayrıca ona destek olan gönlü güzel tüm dostlarına sonsuz TEŞEKKÜR ediyorum.



Çalışmalarıma bu iki minik Çöp Adamları ilave ederek devam ettiğimi bildirmek istiyorum:)

Böylece bu minik Çöp adamlar üçlenmiş oldu.
Ben onlara 3 kafadar Çöp Adamlar dedim:))

Güzel gelişmeler ve haberler geleceğini biliyor ve merakla bekliyorum...

Bu konuda gerek hediyeleri gerekse yayınları ile destek olan tüm Gönlü Güzel İnsanlara Selam Olsun!

Yürekten Sevgilerimle....

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol