9.04.2010

Yenileme Projesi 3


Merhaba,
Bu kolye sevgili Betül Hanımın tek sıra halinde bir ipe dizilmiş olarak kullandığı kolyesiydi.
Kendisi bu görüntüden sıkıldığını ancak boncuklarını çok sevdiğini belirtmişti fakat farklı bir şekilde tasarlamamı isteyip, bana güvenip vermişti.  

Öncesini fotoğraflayamadım çünkü yapmak için bir anda elime aldım ve makasla kestim:)
ardından ahh dedim öncesi fotoğrafını alacaktım:D
 Neyse o halini sizin hayal gücünüze bırakıyor son halini güzel görüşlerinize sunuyorum.



İyi günlerde kullanın Sevgili ve de saygıdeğer Betül Hanım.


Herkeze hayırlı ve mutluluk dolu güzel bir haftasonu diliyorum...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol