20.07.2010

Hayal Gücünü Kullan Hobini Göster Etkinliği

 Sevgili Yeşim ve Yeteneksizin düzenlemiş olduğu bu güzel etkinlik için hazırladığım naçizane objemi değerli görüşlerinize sunuyor ve sevgili etkinlik eşim tatlı kurabiyem Yeteneksizin'e iyi günlerde kullanması, baktıkça beni anımsaması dileğiyle kucak dolusu sevgilerimle armağan ediyorum. İlk tasarımımı gönderemediğim için lütfen kusuruma bakma tatlı kurabiyem, zira sen herşeyi biliyorsun;) 

Aslında benim hazırlamayı hayal ettiğim çok özel bir objem vardı ancak istenilen zorunlu 5 metarjelin haricinde kullanmayı tasarladığım 2 metaryeli tedarik edemediğim için, etkinliğin ilk günlerinde ne olur ne olmaz "hazırda bir objem bulunsun" diyerek ilk baştan hazırlamış olduğum bu objeyi sunmak zorunda kaldım. En son güne kadar da hummalı bir şekilde o 2 metaryeli arayıp durdum ancak sonuç alamadım. Fakat yine de yılmış değilim her fırsatta onları aramaya devam edeceğim ve illaki o projeyi de hayata geçireceğim:)

Gelelim bu etkinlikte zorunlu olarak kullanmamız gereken 5 metaryele ve benim onları nerede nasıl kullandığıma;
1. Dal parçası : Saksının içinde,
2. Kağıt havlu rulosu : Saksı yapımında,
3. Kurdele : Saksının süslemesinde,
4. Gazoz Kapağı : Güneş yapımında,
5. Çengelli İğne : Adımı taşıyan etikette,
kullandım.

Bu güzel ve oldukça keyifli etkinliğe ev sahipliği yapan sevgili Yeşimciğim ve Yeteneksizinciğime sonsuz teşekkür ediyor, hem verdikleri meşakatli çalışmalardan ötürü hemde bu etkinliği geleneksel hale getirmiş olmalarından dolayı tebrik ediyor, gelecek çalışmalarında başarılar diliyorum.

Projemi siz sevgili blog dostlarımın değerli görüşlerine sunar, ayrıca ziyaretlerime en kısa zamanda başlayacağımı bildirir, yoğunluğumdan dolayı gelemediğim zamanlar için affınıza sığındığımı bildiririm.

Sevgilerimle...



Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol