13.07.2010

Yenileme Projesi 4

Yenilemelerimin dördüncüsü; kayınvalidemin oldukça eski bir
geçmişe sahip olan bilekliğine ait.

Uzunca bir süre önce kendisi takı yaptığımı bildiği için bana bu bilekliği verip "kızım ben bu bilekliği çok seviyorum fakat taşları düştü belki sen bulabilirsin" demişti ancak o zamandan geçtiğimiz Cumartesi'ye  kadar bu taşları bulmaya çalıştım fakat aynısını bulabilmek imkansızdı, benzeri de olmayınca bende çareyi tamamen taş yenileme ve metaryale uygun yeni bir imaj yaratmakda buldum:)


Bence eskisinden çok daha ağır ve şık oldu çünkü önceki taşlar camdı yenileri ise kristal öncekiler minikti ve metaryeli tam olarak doldurmuyordu oysa bunlar ile tam anlamıyla bütünleşti diye düşünüyorum, siz nasıl buldunuz?

Kayınvalidemin çok sevdiği bu sebeple de vazgeçemediği bilekliği böylece yeniden hayata dönmüş oldu ancak henüz kendisine veremediğim için onun düşüncelerini sizlere aktaramıyorum. Ancak ilk fırsatta sizlerle paylaşacağım iyi ya da kötü her ne söyleyecek ise;) Tabi umarım o da beğenir sonuçta kullacak olan kendisi:)

Hayatımızdaki tüm eskileri, kötü düşünceleri, tükenen ümitleri ve kaybolmakta olan sevgileri tazeleyebilmek ümidi ile kucak dolusu sevgilerimle...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol