7.07.2010

Mim lerden Mim Beğenelim;)

Sevgili Yeşimciğim mimlemiş beni. Tatlı arkadaşım ne demek sen istersin de ben cevaplamam mı bu soruları :) Ayrıca sayende uzun bir aradan sonra tekrar gelebildim.  Yakında dolu dolu sizlerle olacağım;) İnanın sizlerden ayrı kalmak çok zormuş bunu çok dahai iyi anladım bu sürede.. Hepinizi çok özledin en kısa zamanda hepinizi tek tek ziyaret edeceğim;) Kucak dolusu sevgilerimle...


1. Hangi işleri yarım bırakırsın yada bıraktığın neler var?
 
İsteğim dışında bana birinin verdiği el işi yada benzer işleri daima yarım bırakırım, tamamlamam gerekiyorsa da resmen can çekişir:P

2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?
 
  Çok yakın zamanda birini kaybetmedim şükür.
 
3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?

Aşırı yağlı, salçalı değişik kokulu margarinlerle yapılan yemekler ve ağır kokan et yemekleri.

4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?

Tabiki sevgili biricik eşim, unutmadım, unutmayacağım:)

5. Çocukken sevdiğin çizgi filmler?

Pembe Panter, Red Kit, Jetgiller, Tatlı Kahramanlar, Tom&Jerry, Polyanna, Vikingler, Heidi, Şeker Kız Candy, Şirinler, Ayı Yogi, Arı Maya, Musti.

6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?

Haziran 2009'da. Çelebi74. Vesile olan ve bu konuda beni ikna eden desteğini esirgemeyen arkadaşımdan duydum.

7. Çok paran oldu neler yaparsın?
Bir mutluluk evi açacağım:) Kimsesiz çocuklar, yaşlılar ve özürlüler için çalışacak onları bir parçacık olsun mutlu etmek için faaliyet gösterecek bu ev:)

Ben de bu mimi Hobibox' ıma, Burcu' ma, Ebru' ma, Tümay' ıma paslıyorum.  Şimdi sıra sizde tatlılar;)

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol