8.10.2010

Sünnet Sepeti

Geçen hafta sevgili arkadaşım Sevil beni arayıp bir arkadaşının Almanya'ya acilen sünnet Sepeti ve Takı Yastığı göndermesi gerektiğini, internetten sipariş etmenin de içlerine sinmediğini söyleyip benim yapmamı rica etti sağolsun:) Tabi seve seve kabul ettim ve derhal kendime ihtiyaç listesi hazırlayıp malzemeleri tedarik aşamasına geçtim.

Benim çalışma şeklim ürün sahibinin tümüyle isteklerine odaklanmak ve onun istekleri doğrultusunda objeyi ortaya çıkarmak ancak bu arada bana ait uygulamaları da göz önünde bulundurmak şartı ile:) Benden istenen sepet biraz daha farklı idi ancak sepet seçimi ve sepetin formatı istenilen ile birebir örtüşmediği için ben de en uygun değerlendirmeler ile neticelendirdim. Vee işte sonuç.
Sevilim çok beğendi, siparişi veren arkadaşının da çok beğendiğini söyledi:) Ne mutlu bana tüm çalışmalarıma değdi şükürler olsun. Görüp beğenen yakın dostlarımın yanısıra sevgili Ayşe Tüter hanım da bu çalışmamı görme imkanı buldu ve sağolsun o da çok beğendi:)) Umarım sizlerde beğenirsiniz diyor ve sizleri sevgili Sevilimin çektiği fotoğraflar ile başbaşa bırakıyor Sevilime de bir kez daha teşekkür ediyorum;)

Herkeze mutlu Cumalar, iyi haftasonları...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol