6.10.2010

Yonca Gıda ile Keyifli Bir Pazar Kahvaltısı

Yağmurlu, kapalı bir sabah olmasına karşın sabahın erken saatlerinde sıcacık dost sesleri duyuldu telefonda,  "Günaydın" diyordu en içten en samimi duygularıyla, "Yola çıktım" deyip devam ediyordu, sıcacık yürekli sevgi böcüğüm Özgem. Ardından bir başka ses "gelemeyeceğim" deyip, rahatsızlandığını bildiriyordu; biricik komşum kardeşim Aylinim. Üzülmüştüm elbet gelemediğine ancak onun dinlenerek iyileşeceğini ve dönünce onunla vakit geçireceğimi düşünmek biraz içimi rahatlatmıştı:)  Ardından nur yüzlü tatlı dostum Özlemim de "geldim" diyordu... Ortak buluşma noktamızda buluştuğumuz an sevinçli nidalarımız sokağı çınlatmıştı  ansızın... Neşe içinde gülüşerek yola koyulduktan kısa bir süre sonra Yonca Gıda'nın düzenlediği kahvaltı keyfi için İstanbul Teknik Üniversitesi'e varmıştık, nasıl geldiğimizi anlayamadan...
Oldukça coşkulu, mutlu ve güleryüzlü bir topluluk çoktan yerlerini almıştı. Bizleri  bu etkinliğe davet eden tatlı arkadaşım Sevil' imin güzel yüzü ve sıcacık gülüşü ile karşılandık. Derhal görüşemediğimiz sürenin acısını çıkartırcasına başladık sohbete... 26 Eylül'de 3. İstanbul Blog yazarları toplantımızda görüştüğümüz dostlarımızın bazıları ile bir süredir görüşemediğimiz dostlar ve ilk kez tanıma fırsatı bulduğum tatlı yüzlerin hepsi biraradaydı. Yine ışıl ışıl sıcacık yürekler biraradaydık, ne güzel.. Daha yerime dahi oturmadan tüm dostlar ile günaydınlaşıp, hal hatır sorup küçük sohbetler ettim, aynı zamanda da sevgili Ayşe Tüter Hanımefendi ile tanışıp mini bir sohbet yapabilme imkanımda oldu, hemde onun konuğu olarak gelen, aynı zamanda da yakın arkadaşı olan Betül annemle:)
Yerleşme faslını çabucak tamamlayıp, keyiflice kahvaltılarımızı yaparken Sevgili Sevil'in açılış konuşması ile Yonca Gıda prezentasyonu başladı. Bunu takiben Yonca Gıda'nın Pazarlama Müdürü Sevgili Cana hanım Yonca Gıda şirketinin kuruluşundan bu yana gelişim evreleri, ürün yelpazesi ve ürün içerikleri hakkında çok değerli bilgiler verdi. Açık ifade etmem gerekirse "Yonca"dendiği zaman benim aklıma sadece sıvı yağ geliyordu oysa Bitkisel Sıvı Yağlardan, Ketçap-Mayonez'e, Domates Ürünlerine hatta Turşular'a kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olduğunu ve ürünlerinin %100 doğal olduğunu da bu vesile ile öğrenmiş bulundum. Ayrıca özellikle Kanola Yağı ve Rendelenmiş Domates ürünlerini kullanarak çok beğendiğimi de belirtmeden edemeyeceğim, sizlerinde ilk fırsatta denemesini tavsiye ederim;) ayrıca böylesi güzel bir etkinliğe ev sahipliği yapan Yonca Gıda'ya ve bizleri davet eden sevgili dostum Sevil'e sonsuz teşekkülerimi sunarım.
Bu etkinlikteki kazanımlarım elbette bu kadarla kalmadı. Benim için gerçekten çok özel anlara da tanıklık etti. Etkinlik programının ardından Sevgili Ayşe Tüter ile çok keyifli bir sohbet  gerçekleştirdik. Kendisini gerek yazılı ve gerekse görsel medyadan zevkle takip ederdim önceden ancak nasıl bir kişiliği olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Tâ ki bu güne kadar. Öyle içten, öyle samimi ve öyle kalender bir hanım ki bilemezsiniz. Kendisini yaptığı birbirinden güzel işler için çok takdir ederdim şimdiden sonra onu tanımış olmanın verdiği mutluluk ile bu muhteşem kişiliğini bilerek daha büyük bir keyif ve haz ile takip etmeye devam edeceğim.

Ayrıca kendisinin çalışmalarım hakkında beğenilerini dile getirmesi, LG'nin yarışmasına katıldığım Pilav Itrî' den övgü ile söz etmesi beni ziyadesiyle onore etti. Kendisine bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi ve hürmetlerimi gönderiyorum.

Böylesi güzel bir Pazar sabahını tamamlarken yine Özgem ve Özlemim ile beraber evlerimize doğru dönüş yolunu tuttuğumuzda aklımızda sıcacık yüzler, tatlı gülüşler ve hoş sohbetlerin izleri vardı...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol