31.12.2010

Kahve Dünyasından Darüşşafaka'ya Açılan Kapı

Bardak resmi sevgili  'Merve Acar'a ait, ellerine sağlık kardeşim:)
Yeni yıla saatler kala hepberaber Darüşşafaka'lı mimik ve de yetenekli kardeşlerimize destek olmaya ne dersiniz?

Kahve Dünyası, çok özel bir ürünü paylaşarak yeni yılımızı kutluyor, teşekkürler Kahve Dünyası. Biliyormusunuz akadaşlar, sosyal sorumluluk projesi olarak ürettiği bu kahve bardaklarının desenlerini Darüşşafaka'lı öğrenciler çizmiş. Üstelik 6 farklı deseni mevcut ve dilediğinizi tercih edebiliyorsunuz. Ayrıca bardakların altında resmi yapan öğrencinin adı-soyadı da mevcut. Ne harika değil mi? İnanın ben hepsine bayıldım:) Ve seve seve "evet destek olurum" dedim ve derhal bu bardaklardan aldım:)

Bardak resmi sevgili  'Eren Güzeloğlu' na ait, ellerine sağlık kardeşim:)

Öğrencilerin yeteneklerini keşfetme heyecanıyla yarattığı bu "Darüşşafaka Bardakları'nın", yeni yıla girerken sizlere de çok hayırlı bir hediye alternatifi oluşturacağı kanaatindeyim zira benim için öyle oldu:) Hem öğrencilere destek hemde hediye edeceğiniz kişinin, bu çorbada onunda tuzunun olduğunu bilerek kullanabileceği vesilesiyle onunda iki kat mutlu olacağı bir hediye niteliği taşıyacak. Yani "bir taşla iki kuş" dedikleri bu olsa gerek:)

Bu özel ürünlerden ne kadar çok alınırsa Darişşafaka'ya o kadar destek sağlamış olacağız. Haydi hayırsever dostlar işbaşına;)

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol