24.04.2010

Carte d'Or ile Dondurmalı Workshop Etkinliğindeyiz

Malum bahar geldi, beraberinde de bedenimize enerji yüzümüze, gönlümüze neşe geldi. İşte bu enerjiden olsa gerek kabıma sığamıyorum bu günlerde, duramıyorum evde barkta:D Yine dışarıda geçirdiğim harika bir haftasonundan bahsetmek istiyorum sizlere.

Geçen hafta Sevgili arkadaşım Özlem’in daveti ile “Dondurmalı Workshop” etkinliğine katıldım. Bu etkinlikte emeği gecen güleryüzlü Carte d’Or ekibine; içtenlikleri, samimiyeti, oldukça keyifli ve bir o kadar da faydalı programları için, CHEF’INN’e; güzel mekanlarını bizler ile paylaştıkları ve bizlere sundukları bilgiler için teşekkürlerimi sunarım.

Etkinlikte ilk olarak Carte d’Or Marka Müdürü Nihan Kayı’nın hoş geldiniz ve genel bilgilendirme konuşmasının ardından profesyonel fotoğrafçı Muhittin Tüylüce'den Yemek Fotoğrafı Çekim Eğitimi aldık.
CHEF’INN Gastronomi Kütüphanesini de gezdikten sonra Unilever Food Solutions Türkiye Invasyon Şefi Uğur Volkan Uysal ile tanıştık. Şefimiz dondurma sunum tekniklerini mükemmel bir şekilde bizlere anlattı. Daha sonra da Vanilyalı ve Fıstıklı olmak üzere iki gruba ayılıp bizlere verilen zarflar ile mutfağa geçtik. Benden Antep Fıstıklı, Kaymaklı ve Cevizli Carte d’or Dondurma, Yoğurt, Buz, Tuzlu Badem ve Taze Nane malzemeleri ile bir ürün sunmam isteniyordu. Bende tüm bu malzemeleri kullanarak
“BUZLU FANCEK” isimli içeceği hazırladım:)

Bu etkinlik sayesinde yeni yeni hepsi bibirinden cici ve tatlı, samimi, içten blog yazarlarını tanıma imkanı bulduğuma da çok memnun olduğumu belirtmek isterim. Oldukça keyifli geçen bir haftasonu için emeği geçen, vesile olan Carte d’or ekibine, Nihan Hanım’a, Aylin Hanım’a, Şefimiz Volkan Bey’e tek tek ve ayrı ayrı sonsuz teşekkürler.

Carte d'or un mükemmel ikramları ve bir o kadar incelikle düşünülüp verilen harika hediyeleri için de sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Carte d’or un Dondurmalı Pastasını da oldukça başarılı buldum ve yaz akşamlarının vazgeçilmez ikramı olarak tescilliyorum:)

Detaylar için http://dondurmaliblog.blogspot.com u ziyaret edebilirsiniz.

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol