26.04.2010

Mutlu ettik, Mutlu Olduk ve Geldik...

23 Nisan 2010 günlerden Cuma. Bu yıl diğerlerinden çok daha anlamlı ve çok daha özel geçti benim için. Oldukça yoğun ve dopdolu birgündü. Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının sevincini yaşadığımız bu günde İzmirli blog yazarları ve Mutlu Olalım Derneği ile beraber İzmir Behçet Uz Çocuk Hastanesinde yatan yavrularımızın bayramını kutlayarak başladık güne.


Onlar için özenle hazırlanmış pek çok hediye vardı ellerimizde, bu hediyelerin iki kolisi İstanbul'dan Mesut Bey'in desteği ile hazırlanarak bana teslim edilmiş olanlardı ve içlerinde Mutlu Olalım Derneğinin ihtiyaç listesini içeriyordu. Sevgili Mesut Bey'e ve onun esnaf arkadaşlarına verdikleri destek için sonsuz teşekkür ediyorum.


Hastaneye ziyarete gelen Demet Hanım, Hatice Hanım, Zübeyde Hanım, Nadire Hanım ve ben blog yazarları olarak minik yavruları hem ziyaret ettik hem de hediyelerimizi birinci elden teslim ettik. Hepimizin ayrı ve güzel hediyeleri vardı. Ayrıca Yıldız Hanımın da hediyelerini biz götürdük hastaneye, kendisi çalıştığı için aramızda olamadı ancak verdiği destek ile kalben yanımızdaydı. Tüm bunların haricinde bir de diğer blog yazarlarının derneğe ulaştırdığı hediyeler vardı ki onları da sevgili Özlem Hanım ve ekibi getirdi. Bu özel günde böylesi anlamlı ve bir o kadar da güzel desteğini minik yavrularımızdan esirgemeyen, emeği geçen herkeze sonsuz minnet ve teşekürlerimi iletmeyi de bir borç biliyorum. Güzel yürekli insanlarımız ülkemizden eksik olmasın.

İZMİR'Lİ BLOG YAZARLARIMIZ DA BULUŞTU VE KAYNAŞTI...

Bu güzel günün devamında da Sevgili İzmirli Blog yazarlarımız biraraya geldi, hepsi birbirinden zarif, sıcak kanlı, sevecen, dost canlısı ve bir o kadar da hanım olan mükemmel insanlardı ve ben onları tanımaktan büyük onur duydum.
Beyaz Kelebeğimi tekrar görmekten ve ona sürpriz yapmaktan da ayrıca çok büyük bir keyif aldım.
Sevgili Yetenek-Sizin, Nadireciğimle sözleştiğimiz gibi İzmir'de buluşmamız ve mükemmel planımızı uygulamamızda mükemmel sonuçlandı:))

İzmirde geçirdiğim günler boyunca gerçekten İzmir'lilerinin hepsinin güleryüzlü olması ve bi o kadar da yardımsever olması çok dikkat çekiciydi. Türkiyemin İncisi İzmir'e ve güzelim İzmirlilere çook teşekkür ederim...

Ayrıca buluşmanın gerçekleştiği Kahve Durağının müdiresi Esra Hanım da bi o kadar tatlı, samimi, içten ve yardımseverdi. Bizler ile o kadar yakından ilgilendiki bilemezsiniz. Hatta bütün toplu fotoğrafları o çekti. Öyle komikti ki bir makine ile çekiyor diğer makine uzanıyor Ebru hanım bir de bu makineyle çekermisiniz diye devam ediyordu:))
Ebru hanım sizi tanıdığıma da çok çok memnun oldum o güzel güleryüzünüz hep aklımda kalacak ve bir sonraki gelişimde ziyaret edeceğim ilk yer olacaksınız;)

Bu güzel günü nazik hediyeleri ile ölümsüzleştiren dostlarıma da sonsuz teşkkürlerimi iletiyor ve hepsine gözüm gibi bakacağıma söz veriyorum:)
Hediyelerimi alma sırsına göre yayınlayacağım, sevgili arkadaşlarım.

Sevgili Örgü Çantam ve Çeyiz Sandığının hastaneye gelenler için hazırladığı özel hediyesi, çok hoş bir nazarlık, ellerinize ve emeğinize sağlık, tekrar çok teşekkür ederim dostlarım.

Sevgili Çeyiz Sandığının Şehirdışından gelenler için hazırladığı nazik hediyesi, oldukça zarif bir broş. Nazik düşüncenize sağlık.

Sevgili Yetenek-Sizin arkadaşım, kurabiyemin güzel hediyeleri, hepsi birbirinden güzel ve bana özel hazırlanmış hediyeler özellikle peçeteler ahşap çalışmalarım için, aparatlar ise takı çalışmalarım için, çok tatlısın tatlımm, çok teşekkür ederim...

Pembeyi sevdiğimi bilen güzel dostum tatlı ve zeki arkadaşım Afetim'den gelen harika bir porselen kutu. Kendisine çook teşekkür ediyorum, çok naziksin canımm...

Bu güzel,  anahtarlığı da sevgili arkadaşım Yıldız bizler için elleriyle örmüş, ellerin dert görmesin tatlımm, çok naziksin.

Vee bu şirin mi şirin lavantalı civcivli mini yastık da sevgili Beyaz Kelebeğimden:) Çook naziksin Kelebeğim hangi arada yaptın sen bunları oysa sana son anda haber vermiştim:) ellerin dert görmesin ne kadarda cici olmuş:) Tekrar teşekkürler... 

Afet, Nadire, SLN ve günün maskotu:)




bu günü organize eden ve emek sarfeden, bizleri memnun edebilmek için çaba sarfeden arkadaşlarıma bir kez daha yürekten teşekkür etmek istiyorum.
Ellerinize emeklerinize sağlık dostlarım.

Hazan yağmuru-Fatma ve dünya tatlısı torunu (Maşaallah)




Bu toplu fotğrafta grup olarak fotoğraflayamadığım isimler, Mutlu olalım derneğinden - Özlem, Ezgi, Miraç arkadaşlarımız da yer alıyor. Kendilerine yaptıkları böylesi güzel ve kutsal görevden ötürü sonsuz teşekkür ediyor ve de takdir ediyorum. Ayrıca böylesi güzel yürekli insanlarımızın daim olmasını diliyorum.

Paylaştığım bu fotoğraflara sığmayan ancak yaşandığında anlaşılabilen güzelliklerin, yüreği sevgi dolu tüm insanlarımıza nasip olmasını canı gönülden dilerim.

Tanıdığım ve yeni tanıştığım herkeze bir kez daha selam eder, hepsini tatlı yanaklarından sevgiyle öperim.

Mutlu ve esen kalın...












Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol