18.06.2010

Eskiz - 5



Herkeze mutlu Cumalar... İçime bahar coşkusu geldiğinden beri kabıma sığamadığım gibi işlerimde hayli yoğun. Bu sebepledirki kayıt girmeye ve sizlerin yanınızda olmaya fazla vaktim olmuyor ne yazıkki. Lütfen kimse gönül koymasın bu duruma. Hepinizi hala çok seviyorum ve kalben yanınızdayım, sakın unutmayın...

Bu günkü postum, sıkıldığım bunaldığım zamanlarda karaladığım bir eskiz çalışmama ait. Çizmek beni çok rahatlatır fakat son zamanlarda buna pek fırsat bulamıyorum. Bunu ise fırsat bulduğum bir arada karalamıştım. Bu güzel Cuma gününde de sizlerle paylaşmak istedim. 

Aslında bu aralar pek çok projem var fakat önce evimde bir düzenleme işim var önce onu halledecek daha sonra da tüm projelerimi bir bir hayata geçireceğim inşaallah;)   Sonra da derhal siz sevgili dostlarımla paylaşacağım...

Herkeze hayırlı, mutlu boool neşeli bir haftasonu diliyor ve tüm BABALARIMIZIN "Babalar gününü canı gönülden kutluyor, saygıdeğer ellerinden hürmetle öpüyorum"







Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol