5.08.2010

Cam Boncuklu Bileklikler

Haftaiçi iş yoğunluğu haftasonları da birbirinden güzel ve keyifli etkinliklerle geçiyor arada kalan zamanlarda da hobilerime zaman ayırabiliyorum, evet biliyorum çok fazla zamanım yok ancak yine de hiçbirşey yapmamaktan iyidir deyip avutuyorum kendimi:) Bu bileklileri de evde kalabildiğim bir haftasonu yapmıştım. Tatlı arkadaşım Özlemciğim ile malzemelerimizi almıştık ve Eminönünde çok eğlenceli bir cumartesi geçirmiştik, değilmi tatlım;) Neyse ben severek çalıştım bu cici bileklikleri umarım sizde beğenirsiniz.

Kullandığım malzemeler; cam boncuklar, kapama aparatları, misina, halka ve altın-gümüş metaryeller. Bunlara yardımcı olarak da penseler kullandım. Evde hepimizin rahatlıkla yapabileceği kolay takılar olduğunu düşünüyorum siz ne dersiniz?


Bocuklar dizi dizi,
Sanma üstün kabiliyet işi,
Misina, boncuk, pense,
Bitirir bu işi,
Haydi durma
Kaptın sende bu işi.

Şair ruhum dile geldi, tutamadım yine kendimi,
Umarın beğenirsiniz sizde bu mini dizelerimi.

Sevgilerimle...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol