4.08.2010

Yeni Temam ve Yola Devam


Sevgili Afet'im canım arkadaşım tatlı dostumdan temamı yenilemesini rica etmiştim. Kendisinden geniş, ferah, sade, üç kolonlu ve aynı zamanda da headerımda bana ait şeyler olan bir tema istediğimi belirtmiş geri kalan detayları da kendisine bırakmıştım. Sağolsun bu konuda hem oldukça zevkli hemde bir o kadar kabiliyetli olduğundan beni hiç yormadan işte bu harika temamı oluşturdu. Ne dersiniz sizce de başarılı bir çalışma değilmi? 

Tüm isteklerime cevap veren, hem şık hemde sade bir temaya sahip oldum sayesinde. Sizlerinde temanız yada bloğunuz ile ilgili soru, sorun yada istekleriniz varsa hiç vakit kaybetmeden kendisinden destek almanızı tavsiye ederim.

Ellerine ve zevkli yüreğine sağlık Afet'im. Kucak dolusu sevgilerimi ve öpcüklerimi yolluyorum sana bir tanem.

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol