23.09.2010

LG Yarışması ile Dubai'de

Yemek-yarışma-derece-Dubai derken çok tatlı bir macerayı nihayete erdirdik hayırlısı ile. Hayatlarımızda bir ömür boyu tebessümle anacağımız harika bir tecrübeye imza attık ekip olarak. Hilalimin ve benim takım olarak, sürpriz bir şekilde Aylinimin de bireysel olarak katıldığı bu yarışmada takım olarak derecesel bir sonuç alamadık ancak gönülleri fethedip, övgüleri toplayıp, herkezi son derece şaşırtıp üzerine de konuklar tarafından; sonuçların açıklanmamış olmasına rağmen birinciliğimizin ilan edilmesine hem şaşırdık hemde son derece mutlu olduk. Bu anı yaşarken öyle tatlı bir sevince boğuldukki tarifi imkansız gerçekten. Masamıza ulaşmaya çalışırken tebrikleri kabul etmeye başlamıştık bile. Aynı zamanda da tüm yarışma süresince kameralar yanımızdan bir an olsun ayrılmayıp tüm detayları anbean kayıt altına aldı, sanki hiçbir detayı kaçırmak istemez gibiydi. Jüride yer alan şef'in hayretli bakışları ile defalarca tadına bakması, konukların oylama biter bitmez tadına bakmak için adeta yarışmaları ise gerçekten çok etkileyiciydi. Dediğim gibi bu anları yaşamak herşeye rağmen güzeldi ve arzu eden tüm arkadaşlarımıza daha güzelleri nasip olur inşaallah.

Tüm bunların üzerine bir de Aylinimin bireyselde aldığı 3.lük ödülü ise şerbet oldu diyebilirim. Aylinim, seni canı gönülden bir kez de buradan tebrik etmek istiyor, başarılarının devamını diliyorum. Final için Güney Kore'de de ülkemizi Hilalim ile beraber en mükemmel şekilde temsil edip geleceğinizden hiç şüphem yok, size yürekten başarılar diliyor güzel haberlerinizi bekliyorum.

 
Ancak geçen yılda da olduğu gibi bu yıl da LC Global'in yarışmayla ilgili organizasyonel sıkıntılarına maruz kaldığımızı da itiraf etmeden geçemeyeceğim. Dileriz gelecek yıl benzer sıkıntılar yaşanmaz! Yine de bizim yaşadıklarımız gerçekten bizi motive etmeye yetti. Gönüllerin birincisi olduğumuzu kulaklarımızla duymak sa müthişti doğrusu. Ayrıca farklı ülkelerden yarışmacı arkadaşlar ile tanışma fırsatı bulup onlar ile ortak bir noktada buluşup, sohbet edebilmek de benim için unutulmaz anlardan biriydi. Ayrıca Mısır'lı arkadaşım Salma'da inanılmaz sevimli biriydi, hatta çok şekerdi çook. "Best wishes Salma"

Dubai'ye kısaca benim gözümden bakınca; oldukça sıcak olması sebebi ile kesinlikle bana göre olmayan , klimatik ve içedönük (bunlarda benim yakıştırmalarım oldu tabi) bir hayat gerektiriyor, camı açıp "oooh bu gün hava ne kadar harika" demek pek mümkün değil en azından benim için, hatta otel odalarında pencerelerin açılmaması ile ilgili bir uyarı dahi var. Ancak çok temiz ve düzenli bir şehir yapısına sahip olduğunu, genişlik, ferahlığı ve zenginlik gösterişini çok sevdiklerini bina yapılarından anlayabildiğimiz gibi tekstilde ve takılarda abartıya bayıldıklarını da söylemek mümkün. Ayrıca Dubai'deki encinden yaşlısına pekçok hanımın İngilizce biliyor olması da çok dikkat çekiciydi doğrusu. Bizim ülkemizde bu kadarına ben rastlamadım açıkçası. Ancak global iletişimde önemli olması sebebiyle bizlerde de gelişmesini temenni ediyorum. 

Bu arada yarışma öncesinde ve sonrasında desteğini esirgemeyen, arayan-soran, mail-yorum yazan hatta aklından geçiren tüm dostlarıma sonsuz teşekkürü bir borç bilirim. Güzel yüreklerinize sağlık. Hepinize kucak dolusu sevgiler ve esenlikler dilerim...


Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol