4.11.2010

Ey Dostluk Sen Nelere Kadirsin!


Her yaşta en az bir tane dosta sahip olmalı insan. O dost ki; ihtiyaç duyduğun anda yanına koşabileceğin yada zamansız arayabileceğin, konuşmadan gözlerini okuyabilen, hatta görmeden dahi birbirinizin sıcak yüreklerini ve sevgisini arada binlerce km'ler olmasına rağmen hissedebilen, en derin yaralarını görebilen, en mahrem sırları paylaşabilen, sözünü eğip bükmeden söyleyebilen, yanlış anlaşılmayacağını bilen, zirvede olduğun zamanlardan ziyade düştüğün zamanlarda koluna girmesini bilen, sövecekse bunu başbaşayken, övecekse toplum içindeyken yapmasını bilen, övdüğü ya da sövdüğü zamanlarda bunu dostunun iyiliği için yaptığı bilinen, "hak ettim" demesini bilen, seni senden iyi bilen, sana senden çok güvenen, hatalarının kefili, günahlarının şahidi olabilendir...

Dosluk tanımı üzerine yazılmış binlerce söz, kitap, anı, şiir ve yazıların bulunmasına rağmen yine de bitmek tükenmek bilmeyen bir konudur. Hepimizi çoğu kez mutlu eden ancak ummadığı zamanda da alt-üst etmeyi başaran bir olgu olmasına karşın ben hala bardağın dolu tarafından bakmayı, güzellikleri ile yaşayıp, yaşatmayı tercih edenlerdenim. Sanırım bu sebepten olsa gerek çevremde mükemmel dostlar mevcut ve onların varlığını bilmek büyük bir güç kaynağı benim için.

İşte böylesi güzel dostlarım arasında bir tanesi varki, öyle güzel yürekli ve öylesine tatlı bir insan ki aramızda km'ler olmasına karşın sıcacık yüreği ile bir o kadar yakın, içten ve samimi bir dost Sevgili Derya'cım. Geçen hafta ummadığım bir anda gelen kargo paketi içerisinde; o güzelim elleri ile hazırladığı pembiş peçeteliklerin yanında kahve, çikolata ve de baldan tatlı sözlerini içeren bir de mektup vardı. Gerçekten o anda yüzümdeki ifadeyi ben bile görmek isterdim, ancak bir süre sonra kendime geldiğimde ağzım yanaklarımdaydı resmen.
Tatlı dostum bana özel en sevdiğim renk ile hazırladığın hediyemi inan çok beğendim ve ömür boyu  koruyarak kullanacağım... Tatlı ve güzel yürekli dostum iyiki varsın. Ellerine emeklerine sağlık. Ayrıca beni değerli dostlarının arasına almandan dolayı duyduğum mutluluğu bir kez daha belirtmek ister, en içten sevgi ve teşekkürlerimi gönderirim...


Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol