26.12.2010

4. Blog Yazarları Buluşması

26 Aralık 2009, o gün biraz ürkek biraz çekingen 30 blog yazarı biraraya gelmiştik. Daha ilk buluşmamızdı ancak müthiş keyifli, bol sohbetli, sıcacık bir gündü. Buluşmamızı nihayete erdirirken Sevgili Özge'min elini omzuma koyup  "Benhurum 2. buluşma için sana güveniyorum" dediği anı dün gibi hatırlıyorum... Günlerce hatta haftalarca o günü konuşmuştuk. Bugün tam bir yıl oldu... Ne kadar hızlı ve ne kadar da dolu dolu bir yıl oldu benim için, oldukça anlamlı ve bolca ilkleri olan bir yıldı... Ne mutlu bana ki iyiki buradayım ve iyiki sizlerleyim:) vee sizler de iyiki varsınız:)

Geçtiğimiz Pazar günü Moss Marine Cafe'de yıldönümümüzü kutlarcasına daha da genişlemiş olan, kocaman bir aile misali coşku ve sevinç içerisinde muhteşem bir buluşma daha gerçekleşti. Bu buluşmayı gerçekleştiren ve mükemmel bir performans gösteren arkadaşlarımız Aylin, Cihan, Seviye ve Serap'a etkinliğin başından sonuna bir an boş durmadıkları, gerek güler yüzleri gerek sıcacık sohbetleri ve gerekse her an hersaniye hepimizle sınırsız ilgilenmeleri ve harcadıkları efor sebepleri ile sonsuz teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Herşey çok güzeldi ve her bir detay incelikle düşünülmüştü. Sayelerinde hemen hemen herkes birbirinden güzel hediyeler aldı. Bende bu şanslılar arasındaydım ve Momento'da nefis bir hediye kazandım, sonsuz teşekkürler Momento:) Ayrıca etkinlik boyunca her masada sıcacık sohbetler ve tatlı tanışma anları yaşanıyordu... Yüzler mutlu, sohbetler baldan tatlıydı...

Ayrıca bu toplantıya şehir dışından iştirak edip bizlerin yanında olan Bursa'dan çok sevdiğim dostlarım sevgili Derya'm, Zehra Annem ve Nihan'ım, Ankara'dan Gülay hanımcığım'a da vardı. Kendilerine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum, Pazar günlerini bizlere ayırdıkları, yanımızda oldukları ve o sıcacık dostluk kokulu sohbetleri ile bizlere eşilik ettikleri için. Sevgili Annemineli Zehra anneme de ayrıca teşekkür ediyorum bana getirdiği o güzel hediyesi  için. Güzel yüreğin o pamuk ellerin eksik olmasın Zehra Annem... 

Günümüz öylesine mükemmeldi ki herzaman her anı ölümsüzleştirmeye çalışan arkadaşlarımız fotoğraf çekmeyi unutmuş hatta bazıları yanında makine olduğunu dahi unutmuştu:) Bende bu buluşmada yerinde duramayan yaramaz çocuk misali herkesin heran yanında olmaya, bir anı dahi boş geçirmemeye çalışır haldeydim zira oldukça kalabalık olduğumuzdan zaman ancak yetti diyebilirim:)) Hatta öyleki eve gelecek misafirlerim olmasına rağmen son ana kadar oradaydım ve bir yandan gitmeye çalışıp bir yandan da sohbete devam ediyordum:) Bu sebeple eşimi de çok bekletip biraz üzdüm ama o da benim orada çok mutlu olduğumu bildiği için çabuk affetti sağolsun:))

Ayrıca bugünün bir başka anlamı daha vardı bizim için. Eşimin doğum günü de bu güzel güne denk gelerek günümüzün iki kat anlamlı ve güzel geçmesine sebep oldu:)) İyiki doğdun sevgili eşim, iyiki varsın bir tanem;) buradan bir kez daha sana kucak dolusu sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum...

Bir de sevgili Yasemin Sungur vardı; o eşsiz, keyifli ve etkin sohbetleri ile günümüze hem renk hemde anlam kattı. Sayesinde bazı olgularımız farklı şekiller alıp, yeni değerler belleğimizde yerini aldı.. Sonsuz teşekkürler sevgili Yasemin hanım, sizi tanımak büyük bir keyif ve onurdu..

Ayrıca sahne arkasında bu buluşmaya emek verenlerden; yılbaşı konseptli broşürü hazırlayan Burak Şentürk'e, birbirinden güzel hediyeleriyle günümüze renk katan Boyner'e, Hızlı al'a, Hobimle Mutluyum Lezzet Okulu'na, İglo'ya, Momento'ya, Ontek Hosting'e, Sanal Pazar'a, Yonca Gıda'ya , İtalyan Aşkı Yemek Kitabı yazarlarına ayrıca buluşma mekanını seçen, içerideki hizmetin ve servisin mükemmel olmasına başından sonuna destek olan sevgili Aylinimizin eşi sevgili Burhan' a teşekkürü bir borç biliriz...

Bu güne dair söylenecek, anlatılacak öyle güzel anlar varki hepsini sözler ile ifade edebilmek elbette pek mümkün değil ancak şükürler olsun ki yaşanan tatlı anları fotoğraflayan arkadaşlarımız var ve sözlerin bittiği yerde konuşan gözleri bizlere aktarıyorlar:))

Birlikteliğimiz ve beraberliğimiz ile 'kocaman bir aile olduk' demek kesinlikle yanlış olmaz:) Ne mutlu bizlere diyor ve sizleri sevgili Burcu'nun objektifinden yansıyan karelerle başbaşa bırakıyor, sevgili Burcu'ma da bu güzel fotoğraflar için teşekkürlerimi gönderiyorum...





Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol