23.12.2010

Can's Baby Shower

Lilyum Organizasyon olarak ilk sınavımızı verdiğimiz sevgili Özge'min Baby Shower partisine ait detayları sevgili arkadaşımız Burcu'nun objektifinden sizlere aktaracağım.




 






Şimdilerde yeni trend olan ve bir nevi bebeği karşılama niteliği taşıyan Baby Shower Partilerinden bizde Sevgili dostum Özge sayesinde nasibimizi aldık. Özgem'in daha önce burada bahsettiği içeriğe sahip olan bu partiler oldukça keyifli anlara tanıklık ediyor. Bizim kültürümüzde yer almayan bir parti ancak böylesi zevkli ve keyifli bir partinin bence mutlaka yapılması gerekiyor. Keşke benim hamileliğim zamanında da olsaydı bu tür partiler:) Neyse ben kendim yapamadım fakat organizasyonları üstlendikçe kendim yapıyormuş gibi büyük bir haz alıyor ve bu neşeye ortak oluyorum:) 

Sevgili Zeynep'ciğimin de dediği gibi "Artık doğurdum doğuracağım bir Baby shower yapanım bile yok  veya nişanlanacağım ,evleneceğim yardım edecek kimsem yok vs. diye üzülmeyeceğiz kızlar:))) Çünküüü bundan sonra tatlı heyecanlarımızda fark yaratmak için lilyum organizasyon sizlerle olacak!" Ağzına sağlık Zeynep'ciğim ne de güzel ifade etmişsin, çok teşekkür eder, tatlı yanaklarından öperiz;)

Can bebeğimizin Baby Shower  gününe özel kareleri görüşlerinize sunar, sizlerinde özel anlarınızda sizin seçimleriniz, bizim önerilerimiz ile hayata geçireceğimiz tatlı anlarınızda yanınızda olacağımızı bir kez daha hatırlatır, kucak dolusu sevgilerimizi göndeririz.


Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol