9.12.2010

Nişan Sepeti


Sizlere çalışıyor ve sürekli üretiyorum demiştim hatırlarsınız, bu nişan sepeti de o çalışmalardan biri ve Sevgili dostum Afet'in tatlımı tatlı dünya güzeli(maşaallah) kızının nişan'ı için hazırladığım sepet. Kendisi benden ekru, içinde incileri bulunan biraz tüylü aynı zamanda da sade bir sepet rica etmişti. Daha onunla konuşurken modelini aklımda tasarlamıştım ve işte sonuç. Kendisine de afaki olarak modeli anlatmıştım ve o da onaylamış ve bana güvenmişti sağolsun. Eline ulaştıktan sonraki ilk izlenimleri "asalet kokuyor" şeklinde olmuştu. Allah iyi günlerde hep mutlu günlerde sağlıcakla kullanmak nasip etsin.  Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum sevgili Zeynebime. 


Sepet sapının her iki yanına farklı birer çiçek uyguladım. Biri organze kudelenin ortasında saten kurdele ile oluşturduğum çiçek, diğeri ise; çevresi tül içi organze kurdeleden oluşuyor. Sepet ağzı tüylü, iç çevrede ekru inciler yer alırken etekleri serbest pilili ve etek uçlarına ise ince saten kurdele eşlik ediyor. Bu kez fotoğrafım kötü hava şartlarına yenik düştüğü için sepetin tümüne ait olan foto. başarılı değil ancak daha iyi bir fotoğraf temin ettiğimde derhal sizlerle paylaşacağım.

Bu sepetin takımı olan bir de nişan yastığı var ancak onu daha sonra yayınlayacağım, meraklılarına şimdiden duyurulur;)

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol