25.01.2011

Yenileme Projesi 7

Yenileme Tepsi
Yenileme olarak hazırladığım bu tepsinin aslı düz siyahtı ve uzunca bir süre sevgili arkadaşım Hilal namı diğer Can'ıma hizmet etmişti. Ham maddesi mdf olan bu tepsi suya maruz kaldığından yer yer kabarmış şişmiş hatta boyaları dökülmüştü ancak Hilal'im bu tepsiden bir türlü vazgeçememiş çünkü saplarından dolayı kullanımı çok rahatmış. Bir Pazar günü ona kahvaltıya gittiğimizde kendisi benden bu tepsiyi yenilememi rica etmişti. Bende alırken ne zaman veririm belli olmaz demiştim fakat aklımı dağıtmak istediğim zamanlarda araya sıkıştırarak tepsiyi; peçete transfer ve pul granit uygulamaları ile yeniledim. Bu uygulamalar öncesi yüzey düzeltmeleri de uyguladım elbette. Sonuç; tepsinin önceki tüm hatalarını imha edecek nitelikte oldu. Kendisi çok beğendi, güle güle kullansın Can'ım, umarım sizlerde beğenirsiniz. Nasıl yaptığım konusunda sorularınız olur ise seve seve açıklayabilirim... Aslında öncesine ait fotoğrafı da var ancak nerede olduğunu bulamıyorum, bulduğum zaman ekleyeceğim inş.

Uzun zamandır çok sevdiğim sizlerden ve bloğumdan ayrı kaldığım süre içerisinde yoğun bir koşuşturma içerisindeyim ve ne yazıkki bu koşuşturmanın tatsız, üzücü bir yanı var ki o da annemin sağlığı. Kendisi çok ağır hasta bu nedenle geçen hafta onun yanındaydım. Şimdi yanında ağabeyim var ve ben buradayım ancak ruhum hala annemin yanında o nedenle yokum buralarda:( Sizleri ziyaret edemediğim ve aranızda olamadığım için beni affetmenizi, annem için de dualarınızı eksik etmemenizi rica ediyorum... 

Beni arayıp soran, mail ve yorum bırakan hatta bloğuma gelip-gidip-bakıp neler oluyor diye merak eden herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyor, sizlere bir parça yakınlaşabilmek adına kaydımı yayınlıyorum...

Sağlıcakla kalın...

Yenileme Tepsi Detayları

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol