26.08.2010

Bloğum Haber Türk ' e konu olmuş

Kayıt girişi açısından daha bir yaşını doldurmayan ve bana göre büyümekte olan minik bir bebek misali bloğum geçtiğimiz Pazartesi günü Haber Türk gazetesinde yer almış:) İnanın bunu duyduğumda nasıl heyecanlandım nasıl mutlu oldum kelimeler ile ifade etmek güç gerçekten.

Haberi veren ve gazeteyi bana ulaştıran tatlı arkadaşım Ebruli oldu, kendisine öncelikle heyecanla bana bu haberi verdiği için daha sonra da en az benim kadar heyecanla, kupayı kaldıran takım misali aynı duygulara sahip olduğumuzu hissettirdiği için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum:)

Tüm güzellikleri birlikte yaşamak ve yaşatmak, aynı harika duyguyu sizlerin de tatması dileğiyle... 

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol