2.09.2010

LG LIFE TASTES GOOD 2010

 
Sevgili dostlarım geçen hafta 30 Ağustos öncesi ve sonrasını kapsayan bir tatile çıktım ve bunu sizlerle paylaşamadım, affınıza sığınıyorum. Dün ancak akşam üzeri işbaşı yapabildim, iş güç derken akşam oluverdi. Nihayet bu gün sizlerle beraberim ve sizlere yine harika haberlerim var:)

Geçen hafta Excel  İletişimden aldığım davet üzerine; "Türkiye'yi Dubai'de en iyi lezzet ile temsil etmek üzere LG Life Tates Good Championship 2010" yarışmasına katıldım. Zira yeni bir şey yapma zorunluluğu yoktu ancak Türk mutfağını en iyi temsil eden yemeklerin Osmanlı Mutfağından çıktığını düşündüğümden ve daha önce yine bu gerekçe ile Kotanyı Baharatlarının etkinliği için Osmanlı mutfağından esinlenerek hazırladığım, tarifi ve adı bana ait olan "PİLAV ITRİ" ile katılmanın oldukça uygun olduğuna karar vermiştim. İyiki de onu seçmişim bu sayede ülkemizi temsil edebilme fırsatına sahip oldum:)

30 Ağustos Pazar gecesi saat 23:59'da sona eren ve oldukça hareketli bir grafikle sonuçlanan güzel bir yarışma yaşadık hepberaber. Veee İşte sonuçlar;
Desteği ile yanımda olan, oy vermek isteyen ama sadece bir hakkı olduğu için aklı bende kalan:) oy veren , veremeyen herkeze sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. 

Ayrıca bu haberi ilk duyan ve duyarduymaz coşkuyla telefona sarılan, beni canı gönülden tebrik eden, yetmedi facebook'tan kutlayan ve onunla da yetinmeyip bloğunda özel kutlama postu giren nazik ve bir o kadarda düşünceli sevgili arkadaşım Nazan' ın sevincime böylesi ortak olan kendi güzel kalbi güzel  dostuma sonsuz teşekkürlerimi birkezde sizler huzurunda iletmek istiyorum:)

15 Eylül'de Dubai'de yapılacak olan grup elemesi için hazırlıklar tüm hızıyla başladı. Sevgili Hilal ile beraber elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Amacımız ülkemizi layıkıyla temsil etmek ve hayırlı haberler ile dönebilmek ve akabinde yapılacak olan Güney Kore'deki finale gitmeye hak kazanmak olacak. Ayrıca çok iyi biliyorumki tüm güzel yürekli dostlarımız kalben Dubai'de yanımızda olacak ve dualarını bizlerden esirgemeyecek, hepinize bir kez daha sonsuz teşekkürlerimi iletiyor, kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol