19.10.2010

Hayal Gücünü Kullan 2. Etkinlik'le Oluşan Abajurum


Sevgili Yetenek Sizin ve Ojeli Parmaklar'ın burada başlattıkları ve geleneksel hale gelen "Hayal Gücünü Kullan" etkinliğinin 2. si de tamamlanmış bulunuyor. İlkinden burada bahsetmiş ve açıklanan metaryeller ile yaptığım objeyi sizlerle paylaşmıştım. Şimdi ise "teneke kutu, taş, ip, tül ve yapay çiçek" olarak açıklanan 5 metaryelle bir obje oluşturduk...

İlk aklıma gelen teneke kutuydu ve evde içinde vida, somun gibi bazı parçaların bulunduğu zeytin kutusunu hatırladım. Hemen ardından hayal ettim; taş şuraya, ip buraya, çiçekler şuralara vs. derken obje birden aklımda şekillenivermiş ve mini bir abajura dönüşmüştü:) Hemen bir ihtiyaç listesi hazırlayıp koyuldum yola...
Teneke, taş(süsleme taşları olarak), yapay çiçek; abajurun gövdesinde yer alırken,
Tül; abajurun şapkasında minik bir kelebeğe dönüştü,
İp ise abajurdaki sarkıt taşların dizilim aşamasında hayat buldu.

Başından sonuna keyifli bir macera yolculuğuna  çıktığım bu etkinlikte, gerçekten çok büyük bir keyif aldım. Bu sebeple de Sevgili Nadire ve Yeşim arkadaşlarıma bir kez daha teşekkürü bir borç bilip ellerinize-emeklerinize güzel yüreklerinize sağlık demekten kendimi alamayacağım...

Böylece bir "Hayal Gücünü Kullan" etkinliğinin daha sonuna gelmiş bulunuyor 3. sünü yine heyecan içinde bekliyoruz. Umarım bu etkinliği sizlerde beğenir ve katılımcılar arasında yerinizi alırsınız. Şimdilik sizlere iyi seyirler...

Ratings and Recommendations by outbrain

 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyBenhurum ©2009-2010. All rights reserved.

Blogger Templates by Bloganol